BN’ers Influencen het Slipper product Happy Flops. Maar die Blijken Niet echt te Deugen.

Op de site van de Telegraaf is een artikel verschenen, waarin Happy Flops worden getest. BN’ers maken namelijk volop reclame voor dat product. Maar in de praktijk blijken die slippers niet echt te deugen. Op Trustpilot regent het van de klachten, dat ze krimpen of verkleuren. Tevens blijkt het product niet uit Zweden te komen, maar van hetzelfde adres als Temu en Shein pakketjes mee verstuurd worden vanuit China. De Telegraaf heeft achterhaald dat het dus waarschijnlijk uit China komt en misschien maar 3 euro kost ipv dat je er 50 euro voor moet betalen. Wel moet de site erbij zeggen dat het overgrote deel van het bedrag van 50 euro waarschijnlijk in het adverteren zit bij influencers van BN’ers. Maar zo gaat het altijd in de maatschappij. Amerikaanse producten worden altijd in China gemaakt. En gaan in Europa dan 4 keer over de toonbank. Dat doet elk groot bedrijf. Dus zo gek is dat niet. En het adverteren brengt waarschijnlijk nog meer kosten met zich mee dan het produceren van het product. Maar als het product zoveel klachten vertoond, alleen maar omdat BN’ers ermee promoten omdat ze ervoor betaald krijgen, dan is natuurlijk wat anders. Maar los van dat. Als mensen voor 35 a 50 euro moeilijk gaan lopen doen voor zo’n klein bedrag. Dan is dat ook een beetje overdreven. Het kan wel iets meer zijn dan 10 euro. Maar het is geen product waar je 200 euro voor hebt moeten betalen en niet blijkt te deugen bij sommigen. Als mensen het niks vinden, koop het dan ook niet meer. Maar het grappige eraan is dat BN’ers megaenthousiast zijn (omdat ze er geld aan verdienen), maar in de praktijk dat niet zo blijkt te zijn. Wil je het artikel lezen op de Telgraaf, dan kan dat HIER!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *