
Deze site kreeg een tip per mail, wat nogal verontrustend was. Er is een man die vaak gaat daten met vrouwen. Dit doet hij altijd via Tinder en andere datingsites. Maar om meer echt contact te hebben ipv een profiel te zien, ging ie speeddaten. Hij zegt dat ie op datingsites in 1 maand tijd wel 35 geinteresseerden had. Wat blijkt nu, nu hij sinds 2 jaar speeddate. Hij heeft bij 1 bedrijf van de 6 keer 4 matches gehad. Dat was bij speeddaten.nl. Maar bij 3 andere bedrijven, heeft ie van de 25 keer in totaal 0 matches gehad. Dus dan klopt er iets niet, als je online in 1 maand tijd 35 geinteresseerden kan hebben via datingsites. En van die speeddate bedrijven (3 in totaal) runt de 1 het vanuit Curacao. En de ander is totaal onbereikbaar via telefoon of e-mail. Maar los van dat krijgt hij altijd een standaardmail dat er geen geinteresseerden zijn. En ipv aan het eind van de speeddate avond, dat ze dan gaan kijken of je een match hebt, blijk je een kaartje te moeten inleveren, waarbij de baas kan bepalen of jij een match hebt. Je kan dus nooit achter komen of er oplichterij aan te pas is geweest, wat blijkbaar wel het geval is. Die persoon heeft dit gemaild nav het feit dat deze site ooit zei dat tv programma’s ook altijd fake is. Mensen die daar komen zoals bij First Dates, de mensen allemaal geboekt zijn en betaald krijgen om op te komen draven. Dus dan komen ze voor het geld en niet voor de liefde. En zo gaat het bij alle datingprogramma’s. Daarom mailde die persoon deze site, dat speeddate bedrijven ook allemaal pure oplichterij is. Aangezien de media laatst zei dat mensen Tinder wat minder vinden en dat het daarom beter is om te gaan speeddaten, zodat je met echte mensen in contact komt. Maar wat blijkt dus. Waarschijnlijk allemaal oplichterij. En daarom nav die mail en het adverteren van de media omtrent speeddate bedrijven. Maak nooit reclame voor dat soort bedrijven, want het is allemaal fake en mensen worden dus waarschijnlijk keihard opgelicht. Aangezien de media de laatste tijd reclame maakte voor speeddate bedrijven, kunnen ze dat beter in het vervolg niet meer doen. Volgens de tipmailer is het 1 grote oplichterijbende, als je online 35 geinteresseerden in 1 maand hebt en bij speeddaten werkelijk nooit iemand. Dan is dat niet in de haak. En daarom ook dit bericht, dat dus niet alleen datingprogramma’s op tv niet deugen, maar dus ook speeddate bedrijven. En dat de media dus totaal geen reclame voor dat soort bedrijven moet maken.

