De film met Barbara Sloesen, Kwestie van Geduld, scoort waarschijnlijk iets minder dan gedacht. Het is nog allemaal niet zeker. Maar in het eerste weekend trekt het nauwelijks bezoekers. De site is hier achter gekomen door bij de site van Pathe op bioscopen te klikken in bv Amsterdam waar de film draait. Maar bij het uitkiezen van de stoelen, is 10 a 20 procent bezet. Meer dan 80 procent van de stoelen is leeg bij de meeste data. Het heeft natuurlijk met reclame te maken. Er wordt gewoon te weinig reclame gemaakt. Maar ja, dan moet daar wel het budget voor zijn. Het is natuurlijk niet leuk voor de spelers die er in spelen. Maar dit is nou eenmaal het resultaat. De site had het graag anders gezien. Niet elke Feel Good film hoeft immers goed te scoren. Al heeft het natuurlijk wel een verkeerde start gehad, doordat alle media gericht was op de documentaire van Andre Hazes. Maar ja, dan konden de producenten van tevoren weten. Die documentaire stond ook natuurlijk al maanden van tevoren gepland. Zoiets plannen ze niet voor een paar weken daarvoor. De enige optie wat nog gedaan kan worden om gratis reclame te maken voor meer bezoekers, is dat de spelers heel veel reclame maken op hun Instagram. De media neemt het dan misschien ook over waardoor er misschien meer mensen naartoe gaan. Maar als er niet veel reclame gemaakt wordt en de spelers ook geen gratis reclame maken op hun Instagram, dan zal de film niet goed bezocht worden.