Nieuwssites en Progamma’s doen Zeer Negatief over Nieuw Kabinet doordat de VVD niet meer Actief is

Weet je nog met juice kanalen. Al 20 jaar lang bestonden er showbizzsites die nieuws brachten omtrent de showbizz, wat nu juice kanalen/sites zijn. Maar op het moment dat het populair werd en nu nog zelfs populairder is dan RTL Boulevard en Shownieuws onder de jeugd, deden RTL Boulevard en Shownieuws in het begin zeer negatief. Nu totaal niet meer, omdat ze weten dat het totaal geen zin heeft. Maar dit deden ze alleen maar om juice kanalen uit te schakelen, om zo zelf meer bezoekers/kijkers te krijgen en zij de laatste roddels krijgen ipv de juice kanalen. Maar nu is dit ook het geval bij het nieuwe kabinet. In de periode dat de VVD actief was, was het hier en daar wel negatief in de media. Maar over het algemeen viel het wel mee. Nu is het nieuwe kabinet actief. Maar doordat bedrijven, en dus ook nieuwssites en programma’s, meer belasting gaan betalen en zij alleen erdoor achteruit gaan en andere bedrijven in andere sectoren, doen de media er nu alles aan (net als bij juice kanalen), om de PVV enz uit te schakelen. Puur omdat zij de voordelen wouden in de tijd van de VVD. En aangezien nieuwsmedia (bedrijven) opkomen voor andere bedrijven (VVD beleid), en zien hoe zij nu meer moeten lijden, doet de media er nu alles aan om het kabinet om zeep te helpen. Dit om er zelf beter van te worden, waar de consument de dupe van is. Sinds het kabinet actief is, hebben ze nog geen 1 goed woord over het nieuwe kabinet gehad. In de tijd van de VVD, zaten consumenten te klagen en hoorde je de media er nauwelijks over. Puur omdat zij erdoor op vooruit gingen. Nu is het andersom en hoor je de media klagen. Maar dan op een manier, doordat ze veel macht hebben, om er alles aan te doen om het kabinet te laten klappen. Maar mocht het kabinet klappen, dan stemt toch iedereen weer op de PVV. Dus waar de media mee bezig is, is niet duidelijk. Maar als je kijkt hoe de media met juice kanalen omging. Op een gegeven moment moeten ze het accepteren en zul je nauwelijks nog meer negativiteit in de media te lezen krijgen omtrent het nieuwe kabinet. Ze zien nu dat ze er qua finacien en andere sectoren enorm op achteruit gaan en doen ze er alles aan om dat te voorkomen door negatief te zijn. Maar op een gegeven moment zien ze dat het niet lukt en zul je nog maar nauwelijks negativiteit lezen omtrent het nieuwe kabinet. Het bedrijfsleven mag immers blij zijn dat ze 14 jaar lang behoorlijke voordelen hebben gehad, ten kosten van de consument.