BN’ers krijgen altijd betaald om naar een musical of premiere te gaan. Dit om promotie te maken op de Instagram van die persoon. Daarom kramen er ook nauwelijks BN’ers naar een BN’ertjes Day. Want normaal moet je voor hun betalen (paar honderd euro) ipv dat ze zelf betalen. En nu ook bij De Parade. Dat is een theaterfestival waar in elke tent een voorstelling van een half uur gegeven wordt. Daar komen alleen maar mensen op af die naar toneelvoorstellingen gaan. BN’ers gaan soms ook naar een musical, maar naar toneelvoorstellingen komen ze nauwelijks. Tenminste als je naar hun Instagram kijkt. Ze gaan alleen naar musicals omdat ze daar voor betaald krijgen. Ze gaan ook wel naar toneelvoorstellingen, maar dat sommigen maar zelden. Dus met De Parade hebben ze niet zoveel. Afgelopen jaren is er ook Parade geweest, maar dan kwamen er niet tot nauwelijks BN’ers op af. En opeens deze maand, nu de Parade in Amsterdam was, kwamen er opeens 40 BN’ers terwijl ze voor die tijd nooit kwamen. Dat komt doordat waarschijnlijk de Parade heeft geadverteerd bij BN’ers. En krijgen dus betaald om reclame te maken voor de Parade. Doordat er reclame werd gemaakt door BN’ers, gingen sommigen BN’ers ook omdat hun collega’s gingen. Maar zonder die reclame zouden ze nooit zijn geweest. Zo zie je maar. Eerst komen ze totaal niet. En als er geadverteerd worden en ze krijgen ervoor betaald, dan komen ze opeens wel en komen er ook BN’ers, omdat hun collega’s ook zijn geweest. Gewoon kuddegedrag. De site wil hier eigenlijk mee zeggen, dat 40 BN’ers in totaal wel naar de Parade zijn geweest. Maar aangezien ze daarvoor niet tot nauwelijks zijn geweest en maar nauwelijks naar echte toneelvoorstellingen (zelf betaald) zijn geweest, geeft dit dus alleen dat ze alleen maar komen voor het geld. Echte interesse is er dan natuurlijk niet. Al doen ze net op hun Instagram alsof het heel tof was. Maar ja, dan moet als je reclame moet maken.