RTL Boulevard en Shownieuws en andere media stimuleren de BN’ers om negatief te doen tegenover juice kanalen, omdat juice kanalen beter scoren dan gewone media. En om die reden probeert de media haat te verspreiden dat juice kanalen slecht zijn. Het gevolg is dat BN’ers zich negatief uitlaten tegenover juice kanalen, terwijl andere media net zo zijn. En die mogen het wel doen, omdat BN’ers van ze afhankelijk zijn. Niet van juice kanalen. Maar door concurrentie uit te schakelen, proberen ze haat te creeeren en rechtszaken te voeren, om juice kanalen aan banden te leggen. En nu blijkt met Dennis Schouten die in zijn gezicht is gestoken, dat de dader niet wordt vervolgd. Omdat Dennis Schouten van een Juice kanaal is. En dat komt allemaal door haat van de media die alleen maar uit jaloezie, juice kanalen aan banden probeert te leggen. Want door de media ben ik in totaal een jaar lang door 3 BN’ers gestalkt geweest, waarbij ook 10 personen in totaal betrokken zijn geweest. Zo erg zelfs dat er dingen zijn gebeurd, waar deze site een boek over kan schrijven. En als de site alles online zou zetten, dan gaan er per direct BN’ers sneuvelen en worden ze gecanceld. Dus de site is in dat opzicht aardig dat ie niks zegt wie die stalkers zijn geweest met bijbehorende teksten. Maar alles bij elkaar wordt er gewoon juice haat gecreeerd. Niet sinds een paar maanden, maar al sinds begin 2021, toen juice kanalen populair werden. En tot de dag van vandaag blijven BN’ers bezig met haat verspreiden. En om dat teniet te doen, heeft de site iets goeds bedacht. De site weet namelijk dat als ie meldt dat een BN’er, deze site niks vindt dat de BN’er dan helemaal gek wordt. Dus als een BN’er zegt dat ie juice kanalen haat, dan mag dat. Maar meld je dat het een juice hater is, dan vindt die persoon dat niet leuk. Dat is ook de reden geweest dat 1 bekende vrouw is gaan stalken. Ze voelen zich dan in hun eer aangetast. En om juice haat te voorkomen, moet de de media een de BN’ers daar op pakken. Dan zullen ze uiteindelijk wel een keer ophouden. Elke keer als een BN’er (man of vrouw) of media programma/site zegt dat juice kanalen niks is, dan zal hier elke keer een apart bericht komen dat die persoon een Juice Hater is met een groot logo erboven. Dat blijft vervolgens op internet staan, waardoor het zijn imago aantast. Ook al zegt die BN’er het 20 keer in een maand tijd. Dan nog zal de site het 20 keer melden. Zo simpel is het. Dan houden ze wel een keer op. En de site gaat net zo lang door totdat niemand ooit maar negativiteit over juice kanalen naar buiten brengt. En dat mag, omdat de BN’er het zelf heeft gezegd en van maatschappelijk belang is dat men dat weet wat die persoon gezegd heeft. Op die manier moet juice haat verdwijnen en moet net zo geaccepteerd worden als normale media en onderdeel van de media. En niet dat er haat ontstaat, alleen maar omdat de media juice kanalen uit wil schakelen om zo meer kijkers terug te krijgen. Hieronder zie je het logo van de Juice Hater.