Deze site is ergens achter gekomen waarbij men wel even over na gaat denken. Rambam had ooit achterhaald jaren geleden, dat hits kunnen scoren door veel downloads te kopen. Nu dan streams. En dat gaven de platenmaatschappijen gewoon toe, dat er geld wordt geinvesteerd om hun eigen nummer te downloaden. Dat had Rambam toen achterhaald met de zanger van De Vlam in de Pijp. Maar deze site is nu ook ergens achter gekomen. En daaruit blijkt dat de bezoekers helemaal die nummers niet hebben beluisterd. Dus maw, hoe kunnen die nederlandse nummers hoog in de hitlijsten scoren. En dan niet een paar weken, maar soms al een half jaar. Niet bij 1, maar bij vele nederlandse nummers. Deze site heeft dat ontdekt. Laten we het eerst over volgers op Instagram hebben. Veel BN’ers hebben soms wel 1 miljoen volgers. Maar 1 op de 20 moet dan een reactie achterlaten. Dat komt nooit overeen met het aantal volgers, waardoor je weet dat ze gekocht zijn. En blijkbaar gebeurd dat ook met muziek van nederlandse nummers. Want je moet dan naar Youtube kijken. Als je dat nummer dat hoog in de hitlijsten staat al soms een half jaar lang op Youtube bekijkt, dan zie je daaronder reacties staan. En wat blijkt daaruit. Dat een laatste reactie gemiddeld een maand geleden is geweest ipv een paar uur, wat in de praktijk zou moeten zijn. Dus hoe kunnen nummers in de hitlijsten hoog scoren, als in de praktijk ook dagelijks vele reacties bij moeten staan bij Youtube reacties. Gemiddeld is een reactie een maand geleden van 3 nederlandse nummers die al een half jaar zogenaamd goed scoren. Normaal moeten dat vele reacties per dag zijn. Dus er klopt hier iets niet. Of platenmaatschappijen, managers, artiesten zelf geld erin steken om de boel misschien te besodemieteren, zodat het hoog scoort in de hitlijsten. Er klopt hier iets niet. Maar nu zul je zien dat ze onder andere namen zogenaamde Youtube reacties erneer gaan zetten, als ze dit hebben gelezen. Er klopt iets niet en je wordt gewoon bedrogen, dat iets goed scoort wat misschien niet zo is.