Bij de podcast van RTL Boulevard met Luuk Ikkink en Rob Goossens, hadden ze een specialist die marketing deals regelt voor BN’ers. En die kon vertellen dat juice channels bedrijven bang maken om een samenwerking aan te gaan. Bedrijven weten namelijk nooit wat er gaat gebeuren met BN’ers als ze opeens in het nieuws komen. Daardoor zijn sommige bedrijven huiverig om een deal aan te gaan. Met de meeste BN’ers is niks aan de hand. Maar toch zijn bedrijven wel wat banger geworden als een BN’er zeer slecht in het nieuws komt te staan. Het is dan logisch dat sommige BN’ers juice channels haten. Maar toch lokken ze het zelf 2 keer uit. Ten eerste door iets te doen wat niet door de beugel kan. Daardoor komen ze in het nieuws bij juice channels. Ten tweede door te dreigen met of het echt starten van een rechtszaak. En in de praktijk, ook al heeft de BN’er gelijk, levert dat zeer negatieve reclame op, waardoor bedrijven ook hun handen van af houden. Dus BN’ers moeten gewoon goed opletten wat ze doen. En gewoon hun mond houden om negativiteit te voorkomen.