Eindelijk wordt er een keer ingegrepen. BN’ers konden altijd al sluikreclame maken op Instagram en Youtube door net te doen alsof ze iets goed vinden, terwijl ze er gewoon voor betaald krijgen en reclame maken. Alleen moet erbij staan dat het reclame is door bv #ad erbij te zetten. Maar blijkbaar heeft Monica Geuze dat nooit gedaan. Want ze heeft nu een waarschuwing gekregen van de Reclame Code Commissie van over overheid. En er zullen meer BN’ers volgen. Alle BN’ers zullen een keer aan de beurt komen, als ze niet erbij vertellen als iets reclame is. Deze site heeft ooit geconstateerd dat 90 procent het een maand geleden nog niet deed. Net doen alsof ze gratis reclame maken. Dus de Reclame Code Commissie heeft nog wat te doen, maar zal flink wat geld in het laatje brengen. Nu heeft Monica Geuze een waarschuwing gekregen. Dus BN’ers die nu doorgaan zonder #ad erbij te zetten, kunnen anders een flinke boete verwachten van wel duizenden euro’s. Deze site heeft al een jaar lang gewaarschuwd, maar nog houden BN’ers zich er niet aan. Het is hetzelfde als dat iemand te hard blijft, ondanks dat ie vele bekeuringen heeft gehad. BN’ers hebben in dat opzicht gewoon een bord voor hun kop en is maar goed dat de overheid nu keihard ingrijpt. De burgers zijn immers de dupe, doordat ze denken dat de BN’ers dat product fantastisch vinden, terwijl het gewoon pure reclame is. Iedereen houdt zich aan de regels, behalve de BN’ers.