Voor een cosmeticaproduct ging Stijn Fransen naar Parijs om daar reclame te maken op haar Instagram, waar ze voor is ingehuurd. Alleen stond er totaal niet bij dat het een advertentie was. Dat willen die bedrijven, zodat er meer verkocht wordt. Maar ja, het slachtoffer is Stijn zelf. Die moet uiteindelijk de boete betalen als ze bestraft zou worden door de ACM. Dat kan wel een paar duizend euro zijn tot wel een paar tienduizend euro voor hele grote vloggers. Dus om die reden had deze site haar gewaarschuwd dat als ze zo doorgaat, aangezien er nu werk van wordt gemaakt door de ACM bij vloggers, zij anders een boete kan ontvangen. En dat heeft ze geweten. Want nu maakt ze reclame voor de kruidvat waar duidelijk #ad erbij staat in beeld. Dat is alles. BN’ers hoeven alleen maar #ad erbij te zetten. Wel moet het duidelijk in beeld staan of in de tekst. Dus niet ergens helemaal onderin in een lap tekst. Een goede les voor andere BN’ers die reclame maken. Anders kan je een boete ontvangen.